onsdag 28 december 2011

Sidan om kristen sionism omredigerad


Sidan om kristen sionism här i högerspalten är nu omredigerad. Den inleds med följande ord: 

”I början av december 2011 fick jag som tidigare nämnts opåkallat i min brevlåda nr 4 2011 av skriften "flammor PROFETISK TIDSKRIFT". Vetskapen om denna form av kristen sionism här i Sverige hade så när fallit i glömska men nu gav skriften mig anledning att uppdatera mig själv och ytterligare förkorta utdraget från Göran Gunners utredning så att det följande blir mer anpassat till svenska förhållanden. Du som har fått samma "flammor" som jag i brevlådan är välkommen att kommentera innehållet. Fenomenet måste beaktas även om det väcker kraftigt obehag!”

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida