måndag 6 februari 2012

Känslan av maktlöshet kan övervinnas

När jag skrev inlägget "En känsla av maktlöshet" kunde jag inte förutse att bloggen skulle drabbas
av en oönskad ändring av layouten som för tillfället har eliminerat samtliga sidotexter.

Därför har jag lagt in en av dessa texter under inlägget "En känsla av maktlöshet". Den dolda sidotexten utgörs av citat från Göran Gunners skrift om kristen sionism. Du som vill veta något av hans tankar kan alltså scrolla ner till 28 december 2011 där du finner. "En känsla av maktlöshet".
Nils Andreasson

2 kommentarer:

Blogger Rolf Bertil Ericsons Blogg sa...

Jag tycker mycket om den nya layouten på din sida och förstår inte riktigt vad det är du saknar.

10 februari 2012 kl. 20:31  
Blogger Kristna nätverket för Palestina sa...

Jo, i högerspalten fanns tidigare plats för ett antal rubriker som angav länkar till fasta sidor "vid sidan av" de kronologiskt presenterade inläggen. Av dessa rubriker återstår endast det du finner högst upp till höger "Om mig" och länken "Vårt syfte" leder ingenstans. Kanske Egon som lade upp den ursprungliga layouten kan hjälpa mig att rekonstruera dessa länkar så att de blir funktionsdugliga.

Nisse

11 februari 2012 kl. 13:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida